2. etapa 2011
Start: | Cordoba | ![]() |
Cíl: | San Miguel De Tucuman | |
Den: | Pondělí 3. ledna 2011 | |
Spojovačka: | 114 km | |
Speciálka: | 324 km | |
Spojovačka: | 326 km | |
Celkem: | 764 km | |
V této etapě se objeví nové pozadí, kompas soutěžící bude totiž nastavena na sever a v rallye se na horizontech objeví les, který vám připomene oblast křovinaté krajiny. Po část dne budou opět motorky a čtyřkolky oddělené od osobních a nákladních automobilů. Akrobati na dvou kolech budou mít svůj den na staré cestě, kde skoků bude bohatě a některé budou dozajista velkolepé. V kabinách aut, mohou řidiči očekávat také hrbolatou cestu: nekonečné poskakování, překonávání mezí, a také slepé odbočky budou v nabídce.
Podle www.dakar.com
výsledky 2. etapy
Místo | Pilot (st. č. - vůz) | Čas (+ztráta) |
1. | Kabirov F. (502 - Kamaz) | 3h 50' 46" |
2. | Loprais A. (504 - Tatra) | + 01' 20" |
3. | Echter F. (507 - Man) | + 05' 09" |
4. | Azevedo A. (508 -Tatra) | + 05' 16" |
5. | Chagin V. (500 - Kamaz) | + 06' 14" |
6. | Van Vliet M. (503 - Man) | + 10' 56" |
Průběžné výsledky po 2. etapě
Místo | Pilot (st. č. - vůz) | Čas (+ztráta) |
1. | Kabirov F. (502 - Kamaz) | 6h 41' 00" |
2. | Loprais A. (504 - Tatra) | + 00' 09" |
3. | Chagin V. (500 - Kamaz) | + 00' 22" |
4. | Azevedo A. (508 -Tatra) | + 09' 56" |
5. | Echter F. (507 - Man) | + 14' 21" |
6. | Vila P. (506 - Iveco) | + 21' 23" |
Zdroj: www.dakar.com
3.1.2011 - Z bivaku v Tucumanu
Vážení příznivci dakaru a našeho týmu,
ozývám se Vám krátkou zprávou z Tucumanu. Před chvílí jsme dokončili práci na autě a já jsem dnes v bivaku nefotil, tak prosím vezměte za vděk jen textem.
Dnes ráno jsme měli obavu, jestli etapa nebude zrušena - když jsme vyjížděli z Cordoby, docela dost pršelo. Ale než jsme přijeli na start, už bylo hezky. Dlužno ale říct, že etapa kamiónům moc nesvědčila. Bylo to celé o brzdách a jestli se mě ptáte, čím jsme se tu v bivaku večer bavili, tak právě výměnou brzdového obložení na přední nápravě.
Od začátku až do konce jsme se pohybovali po více nebo méně úzkých a místy i kluzkých cestách plných zatáček. Místy přišla ke slovu vegetace a místy i prach. Andrému však takový terén svědčí a tak i výsledek není docela špatný. Myslím, že mohl být ještě o kousek lepší, kdyby nám asi 100 kilometrů před koncem etapy nezačalo auto táhnout doleva. To bylo znamení, že na levé brzdě už není čím brzdit a tak jsme museli přece jen opatrněji. I tak to celkem šlo, jen jednou jsme se kvůli nesouměrnosti brzd nemohli vejít do zatáčky, možná se ten záběr někde objeví, protože zrovna v tu chvíli nad námi letěla helikoptéra.
To je po dnešek všechno, přiznávám, že dnes volím už co nejrychlejší sprchu a spacák, ale schovávám si ještě pro Vás jeden zážitek, který rozepíšu podrobněji, až budu mít víc času. Jeho téma zní: "jak se to dělá, když se Vám během etapy udělá nevolno od žaludku a potřebujete se vyzvracet".
Za všechny kluky Vám přeji hezky den
Míra Martinec